Powered by Blogger.

Jadi Hebat Dengan Kitab Teknik SEO Merah Jambu

Wednesday 1 April 2015

Jadi Hebat Dengan Kitab Teknik SEO Merah Jambu

‘Bro, apa rahsia buat komisen gila babi banyak ?
Jawapan dia ‘aku guna Kitab Teknik SEO merah Jambu
‘Buku apa tu ?

Ada orang bertanya dekat aku , sebenarnya apa benda Kitab Teknik SEO Merah Jambu ni . Aku boleh katakan yang kitab merah jambu ni sumber rujukan No.1 bagi orang yang betul-betul nak buat duit online.

Kenapa ?
Di dalam buku ini , terkandung pelbagai rahsia peribadi yang telah dibongkar oleh Encik Titan iaitu penulis buku ini yang mana kesemuanya adalah tips dan panduan untuk menghasilkan duit .

13 tahun pengalaman dalam bidang berblogging , mestilah selok belok dunia blog dan buat duit dia dah kenalpasti . Dan sebab itu jugalah dia reveal rahsia dia dikongsikan bersama orang lain .

Buku ini mengandungi 2 bahagian . Satu bahagian Utama yang menerangkan cara-cara dan langkah buat duit dan satu bahagian lagi adalah bahagian The Missing Chapter yang mana bahagian ini adalah bahagian paling sulit dari Encik Titan mengenai rahsia beliau .

Pada awal pembelian buku ini , aku study betul-betul satu malam , baca dan hadam sebaik mungkin segala isi kandungan yang telah ditulis . Senang kata harga sewaktu aku beli buku ni tak setimpal dengan harga dia kerana ilmu yang dikongsikan ternyata melebihi dari apa yang kita bayar .

Sampai part yang aku tak faham , aku terus contact Encik Titan nie direct dari Facebook. Senang kata dia nie memang cool la orang nya , dia terangkan kat aku lagi terperinci .

Banyak lagi rahsia dia dalam buku tu , aku cadangkan agar korang dapatkan buku tu sebelum dia simpan balik . Ilmu sangat berguna . Korang tak beli pun tak pe , tapi tengoklah bapa lama nak tunggu hasil . Aku cuma bagi jalan shortcut korang yang tentukan.




Share :

No comments:

Post a Comment

 

Top Reading Posts

Paling Mesra Bulan Jun

Recent Comments